Til indholdet

GPS software til Iphone 4

johbe
Bruger
6867 indlæg
#0 | 10-09-2010 14:01
Er der nogen af jer der bruger GPS software på jeres Iphone, og kan anbefale noget?

Jeg har kigget rundt og er blevet mest lun på Navigon's, samt TomToms løsninger.

Copilot ser dog også interessant ud.

http://itunes.a­pple.co...e/id3­20279293?mt=8

http://www.tomt­om.com/...iphon­e-ipod-touch/

http://www.alk.­eu.com/copilot/­iphone/

Har kigget rundt omkring betaling når man benytter GPS på sin Iphone og har fundet frem til at Navigon preloader kortet, og man derfor ikke kører på dataforbindelse­n.

Er der nogen der har noget konkret info omkring dette, plus om det også gælder for TomTom's løsning?

Hvilken holder benytter i til bilen?

Var en hel del spørgsmål, men har lige bestilt en Iphone 4 gennem jobbet og vil gerne benytte den som GPS også, og jeg syntes det er sparsomt med konkret info omkring denne funktion.
Same shit, different day.


Kommentarer

Almighty_Me
Bruger
559 indlæg
#1 - | 10-09-2010 14:03
Bruger selv Navigon, virker upåklageligt... Har en eller anden lorte holder jeg har købt på nettet...

Det der co-pilot skulle vist være bedst til prisen, så vidt jeg har læst mig frem til !

Btw. kører de alle preloader kort.. :)
johbe
Bruger
6867 indlæg
#2 - | 10-09-2010 14:08
Lurer lidt på den her, men har læst man skal smide lidt velro, eller tape, på bagsiden af sin Iphone 4, for at den passer i holderen.

http://store.ap­ple.com.../A?mc­o=MTQyMzc5MTE
Same shit, different day.
Almighty_Me
Bruger
559 indlæg
#3 - | 10-09-2010 14:12
Altså hvad jeg har af erfaring med min, og hvad jeg har hørt om TomToms holder, ville jeg ikke smide så mange penge efter den holder..
VxChemical
Bruger
2863 indlæg
#4 - | 10-09-2010 14:13
jeg har en tom tom holder til min, jeg fik den med da jeg købte iphone, har endnu ikke invisteret i noget software.
And then he grinned like a fox eating shit from a barbed wire fence
johbe
Bruger
6867 indlæg
#5 - | 10-09-2010 14:13
#3

Det lader dog til at være den bedste løsning pt.

Den kan købes for 580,- ved Apple i USA, med fri fragt.

#4

Hvad er din oplevelse af den holder?
Same shit, different day.
Almighty_Me
Bruger
559 indlæg
#6 - | 10-09-2010 14:17
#5

Jeg har aldrig haft problemer med gps-signalet, selvom jeg har en holder uden gps-forstærker.­. Selvfølgelig hvis du har pengene kan man sagten gøre det - men i forhold til nytteværdi pr. krone tror jeg ikke helt det hænger sammen :D
Slammer
Bruger
68 indlæg
#7 - | 10-09-2010 14:42
Jeg har Navigons gps euro app, det er helt klart penge værd.

Husk hvis du køber en nordic udgave af et program, så kan du IKKE opgradere det til et euro/world, så skal du købe et helt nyt program.
Ymer
Bruger
2245 indlæg
#8 - | 10-09-2010 15:00
Jeg synes GPS'en på iPhone 4 er så god, at min TomTom-holder ikke længere er nødvendig (var nødvendigt med 3G'eren).

Kører Navigon og har været rigtig glad for det.
VxChemical
Bruger
2863 indlæg
#9 - | 10-09-2010 15:13
#5

Den sidder super godt i den, medmindre man har et tykt cover, så strammer den lidt.
And then he grinned like a fox eating shit from a barbed wire fence
matrixmagic
Bruger
118 indlæg
#10 - | 10-09-2010 15:24
Det flotteste og mest funktionelle: Navigon (Med Panorama 3D view).

Bedst til Prisen: CoPilot Live

{ If You're First - You're First. If You're Second - You're NOTHING }
kem
Bruger
233 indlæg
#11 - | 10-09-2010 15:47
Kører også med Navigon, og har ikke haft nogle problemer, men har nu heller ikke prøvet andre til iphone. Dog har jeg brugt de gamles tomtom, og der blev jeg nød til at skifte til min iphone, da den forsøgte en underlig vej, men det er nok deres kort der trænger til en update. BTW så har jeg lige fået min Iphone 4, og damn hvor har gps antennen fået et boost, den finder signal med det samme, hvor min gamle 3gs kunne tage sin tid :)
johbe
Bruger
6867 indlæg
#12 - | 10-09-2010 16:30
Lader til jeg skal nappe Navigon når min IP4 kommer.

Vil ikke smide den på min 3GS, da den ikke multitasker.

Copilot til 179,- er egentlig billig nok til at man kan købe den bare for at teste.
Same shit, different day.
Phonetic
Chefredaktør
15672 indlæg
#13 - | 10-09-2010 17:01
Har også hørt at Navigon er bedst fra de som jeg kender som benytter GPS-funktionern­e meget.
Director of Operations / Editor-in-Chief - trac.dailyrush.­dk
Bullit
Bruger
412 indlæg
#14 - | 10-09-2010 18:49
Jeg har TomTom på min touch og det kører fint hvor jeg også har den originale holder til. Senere har jeg købt CoPilot til min 3gs'er og det flyttede iTunes ind på min 4'er da jeg fik den for nogle uger siden. Købte det først og fremmest pga. af prisen og fordi jeg aldrig havde min eye-put med mig når jeg skulle bruge den. Det er svine hurtigt og kører super stabilt. Har aldrig haft problemer med det og så er "Christinas" stemme vildt sød.
johbe
Bruger
6867 indlæg
#15 - | 10-09-2010 19:10
Takker for infoen folkens :)
Same shit, different day.
NitrO
Bruger
1594 indlæg
#16 - | 10-09-2010 19:35
Har også prøvet både Tomtom og Navigon - og jeg synes også klart Navigon er den fedeste af de to.
nitte !
Spionas
Bruger
926 indlæg
#17 - | 10-09-2010 20:51
CoPilot er en super pris men når man læser lidt af folks kommentarer rundt omkring lyder det som om de ikke er så gode til at få opdateret deres kort. Har dog ikke prøvet det så jeg skal ikke kunne sige om det forholder sig sådan
Nioxic
Bruger
15274 indlæg
#18 - | 10-09-2010 21:34
jeg har navigon.. og til iphone 4 kører det smooth og er ganske glimragende.. både mht til multitasking osv.

har aldrig haft problemer med det.

jeg har nordic udgaven..

det kører af lort til min gamle 3G'er dog.. :< (CPu'en i den stinker lidt)
kem
Bruger
233 indlæg
#19 - | 10-09-2010 21:48
johbe: Du siger at du ikke vil smide det på din gs, da den ikke kan multitaske? Iphone 3gs kan multitaske ligesom 4'eren, så det burde ikke være det der stopper dig :)
johbe
Bruger
6867 indlæg
#20 - | 10-09-2010 23:14
#19

Det er da faktisk rigtigt.

Glemte at det kom med en af de seneste OS opdateringer.
Same shit, different day.
Christiansj
Bruger
2 indlæg
#21 - | 05-11-2010 23:05
Hejsa allesammen

Har lige fået min Iphone4. Har fundet ud af at jeg vil hente Navigon til den. Er der nogle der kan anbefale et sted at købe en holder og en lader der går i cigarettænderen­?

Mvh. Christian.
hausner
Moderator
16566 indlæg
#22 - | 05-11-2010 23:11
Hvorfor har man lyst til at købe navigationssoft­rware til Iphone når en rigtig GPS koster nogenlunde det samme? Det forstår jeg ikke.
Planter er fascinerende
Ymer
Bruger
2245 indlæg
#23 - | 05-11-2010 23:18
Hvis du tænker dig om en ekstra gang er svaret ikke så svært at forstå.
Hvorfor bruge mange penge på en smartphone når du har en bærbar?
Christiansj
Bruger
2 indlæg
#24 - | 06-11-2010 14:13
Den koster heller ikke det samme. Et med kort over europa koster ihvertfald 400 mere end til en Iphone, så er der også det smarte med at man altid har den med, i modsætning til en GPS.