Til indholdet

Barnestjerne anholdt for drab

matthesen
Bruger
172 indlæg
#0 | 11-05-2010 18:28
Så er "en barnestjerne" anholdt for knivdrab, lyder som om at karrieren og populariteten steg ham til hovedet, og endte med hashmisbrug og psykisk sygdom... Lyder som om han ikke helt kunne klare det pres som kun 12 årig..

EB-link:
http://ekstrabl­adet.dk/112/art­icle1344810.ece

Når ja I kan da også lige få sangen... ;)
http://www.yout­ube.com/watch?v­=HK0xyJbuVYM eller http://www.yout­ube.com/watch?v­=tZQzYdJp1v0

EDIT: formentlig ikke kickflipperen, men hvem mon det så er.. :P


Kommentarer

roadrunnah
Bruger
14285 indlæg
#26 - | 11-05-2010 19:02
#17, stop så!
hårh wi intjh æ støk tjykenruhl te deih hær saih?
Athardnys
Bruger
669 indlæg
#27 - | 11-05-2010 19:05
Slettet.
Power tends to corrupt and absolute power corrupts absolutely.
TheRaz
Bruger
10005 indlæg
#28 - | 11-05-2010 19:12
Så der er altså sket to mord. Et regulært mord, og et karaktermord. Og selvfølgelig er eb, affaldsavisen, på pletten.
Livet er ikke andet end huller og stænger.
Fl0jelsjakke
Bruger
1772 indlæg
#29 - | 11-05-2010 19:17
Det kan næsten kun være ShitKid.
BruneBanan
Redaktør
32282 indlæg
#30 - | 11-05-2010 19:21
ShitKid lignede også en morder dengang.

Topnederen narkovrag!
sYnCHAoZ
Bruger
12004 indlæg
#31 - | 11-05-2010 19:23
#23
Jesus kristus jeg får mavepine af sådan noget der.
Major_Payne
Bruger
4859 indlæg
#32 - | 11-05-2010 19:39
Joo det :(
Kommer nok snart i EB, at han altid løb med kniv i CS :P

Hvad vil du så være når du bliver stor, shitkid?

"Bim bam borter når jeg bliver stor, vil jeg være morder"
Min Hjemmeside <-- Vild med R/C eller hardball? Min hjerne er defekt men så igen er ingen perfekt .
mestermad
Bruger
5941 indlæg
#33 - | 11-05-2010 19:53
Det er shitkid
Så længe der er øl i min kop, må du godt drikke først / Så længe der er blod i min krop, skal du ikke føle tørst
sheepsen
Bruger
522 indlæg
#34 - | 11-05-2010 19:59
#23

Giver dig ret. Det er jo helt tydeligt, at han er i stand til at slå ihjel. Utroligt at de ikke bare satte ham direkte i fængsel efter hans optræden.

- Svedig sang ellers, Dog er kickflipper stadig den vildeste børne mgp sang til dato.
"The ghost of electricity howls in the bones of her face"
Hundhest
Bruger
1171 indlæg
#35 - | 11-05-2010 20:00
Tror i der kommer et through the wire album fra ham nu?

Men hvor er det vildt at han har slået nogen ihjel.
Xbox Live G tag : OELBRIK - Never discuss with idiots, they will bring you down to their level and beat you with experience... - Hvor er Dasz?
Unkie
Bruger
1218 indlæg
#36 - | 11-05-2010 20:15
Fuck Ekstra Bladet er nogle hyklere:
"ekstrabladet.d­k kender den drabs-anholdtes fulde identitet, men har indtil videre valgt at sløre den."
Arh, så det er derfor de har offentliggjort hans adresse, samt oplysninger, der gør det nemt at finde frem til, hvem det er...
MrMujave
Bruger
2408 indlæg
#37 - | 11-05-2010 20:30
Bomburk: Hvorfor skal et lille barn have lov at udtrykke sig som en pimp med sine små ludere i baggrunden, det jo klart han er endt som psykotisk morder. 53 minutter siden


Hahaha :D Så bliver der gået til den på youtube
You ain’t about shit and your hair ain’t neither!
NorthBull
Bruger
4377 indlæg
#38 - | 11-05-2010 20:58
knivstikker vildt, yeah
*high five*
Arkham
Bruger
2455 indlæg
#39 - | 11-05-2010 21:27
legaliser hash!
carstone
Bruger
3441 indlæg
#40 - | 11-05-2010 21:38
Han er jo bar et misforstået individ som den danske regering har overset.

Jeg giver Danmark skylden
I Have Spoken.
MasterM1nd
Bruger
985 indlæg
#41 - | 11-05-2010 21:51
#40 nej nej, ifl nogle youtube er det hans gamle pladeselskab's skyld, da de personligt sørgede for at han fik sig et misbrug af den hårde art

haha det er så sjovt at læse :D
http://gammelgaf.myminicity.com/
Jazzgnuen
Bruger
3083 indlæg
#42 - | 11-05-2010 21:53
Og Master-Chief mener det er DF's skyld.
Ashes to ashes funk to funky, we know Major Tom's a junkie. Strung out in heaven's high, hitting an all-time low.
Dres
Bruger
877 indlæg
#43 - | 11-05-2010 22:01
EB:
"Barnestjernen var med til at skabe hip-hop bølgen med sin musik".

LOL
Fox
Bruger
2561 indlæg
#44 - | 11-05-2010 22:18
Total lame stil der. En rigtig Gangsta havde bustet a cap i hans røv og råbt aaaiiiit ! (all right) :-)

Spøg til side. Surt at et andet menneske skal lade livet for sådan en frustret ung mand. :-(
"So the time when you had to hit gophers on the head with baseballbats are finally over" - "For YOU perherps !"
Daasen
Bruger
879 indlæg
#45 - | 12-05-2010 08:57
Det MÅ være shitkid!
Ellers tak!
JVA
Bruger
1078 indlæg
#46 - | 12-05-2010 09:39
Det er regerings, samfundets og i det hele taget Danmarks skyld.
Dem der danser er dem, der ikke har råd til at stå i baren
BruneBanan
Redaktør
32282 indlæg
#47 - | 12-05-2010 09:52
#45 tror du virkelig?

Brugte aftenen i går på at gennemlytte lidt shitkid musik. Det er jo tydeligt, at han allerede dengang var rablende vanvittig!
mestermad
Bruger
5941 indlæg
#48 - | 12-05-2010 09:54
Den næste i rækken må være hende den lille onde fra 8210

Hun er spooky
Så længe der er øl i min kop, må du godt drikke først / Så længe der er blod i min krop, skal du ikke føle tørst
Daasen
Bruger
879 indlæg
#49 - | 12-05-2010 10:01
#47 Ja, Brune Banan.
Ellers tak!
-zybr
Bruger
2646 indlæg
#50 - | 12-05-2010 10:18
men hvorfor FANDEN hedder han shit kid, hans PR-afdeling må da være lige så rablende som ham selv :|
...