Til indholdet

Hvor kan man se Kessler - Froch?

Fatal
Bruger
1009 indlæg
#0 | 16-04-2010 22:46
Er der nogen der har kunnet finde en liste over steder der sender kampen, eller bare ved hvilke steder der sender den?


Kommentarer

HolgerDK
Bruger
2952 indlæg
#1 - | 16-04-2010 23:03
Viasat Extra 1 sender den.
"Any sufficiently advanced technology is indistinguishab­le from magic." - Arthur C. Clarke.
Krael
Bruger
1954 indlæg
#2 - | 17-04-2010 00:28
Men det koster en halv arm at få lov at se kampen. Det er kraftedme svineri. Jeg kan forstå man skal give 200 pr husstand, mend 600? - De må sgu ha ædt søm.
3,8 p4 dual core, xbox 360 gamer tag xkraelx Min xbox taler ud!
VampiricEye
Bruger
15162 indlæg
#3 - | 17-04-2010 00:30
Får Kessler ikke efterhånden tæv hver gang alligevel? Det gider man da ikke betale for at se på.
Xbox Live Gamertag: VampiricEye
Daszoeb
Bruger
11411 indlæg
#4 - | 17-04-2010 00:34
#3 huh?

han har tabt to kampe i hele sin karriere


http://en.wikip­edia.org/wiki/M­ikkel_Kessler
Muslim i hverdagene, Kristen i weekenden...
VampiricEye
Bruger
15162 indlæg
#5 - | 17-04-2010 00:38
#4 2 ud af de seneste 5 er da tabt. Det er noget helt andet end da han var undefeated. Han er vist ikke så glad for at være på udebane.:)
Xbox Live Gamertag: VampiricEye
Daszoeb
Bruger
11411 indlæg
#6 - | 17-04-2010 01:17
#5 sandt men han taber en og vinder så 3 og taber en igen

det kan man vist ikke kalde "taber hele tiden"
Muslim i hverdagene, Kristen i weekenden...
VampiricEye
Bruger
15162 indlæg
#7 - | 17-04-2010 01:31
#6 I forhold til hans tid som ubesejret, så vil jeg nu ikke mene det er meget galt. Især ikke hvis han taber mod Froch også. Men nu er han jo på hjemmebane, så han er nok ikke helt chanceløs.
Xbox Live Gamertag: VampiricEye
Athardnys
Bruger
669 indlæg
#8 - | 17-04-2010 01:38
Slettet.
Power tends to corrupt and absolute power corrupts absolutely.
VampiricEye
Bruger
15162 indlæg
#9 - | 17-04-2010 01:39
#8 Det er jo også hans livs kamp igen igen igen igen.;)
Xbox Live Gamertag: VampiricEye
Fatal
Bruger
1009 indlæg
#10 - | 17-04-2010 02:05
#1
Tak, men ledte efter barer eller lign. der har købt rettighederne til den og og viser den på storskærm :)
HolgerDK
Bruger
2952 indlæg
#11 - | 17-04-2010 08:44
#2: kampen koster 499,- og det er ikke pr. husstand, men pr. viasat box du skal se kampen på.
"Any sufficiently advanced technology is indistinguishab­le from magic." - Arthur C. Clarke.
HasuNess
Bruger
74 indlæg
#13 - | 17-04-2010 16:17
Nogen der har prøvet at steame nogen af hans tidligere kampe? Er det til at finde en ordentlig lagfri stream i en rimelig kvalitet?
Nioxic
Bruger
15004 indlæg
#14 - | 17-04-2010 18:54
er der ingen bar inde i byerne som kunne finde på at sende den for et lille beløb per mand der går ind ad døren? kunne folk sikkert tjene lidt på ..
Thendur
Moderator
7647 indlæg
#15 - | 17-04-2010 20:41
Ulovlige links til at se kampen vil blive slettet.

Så er i advaret :)
Fatal
Bruger
1009 indlæg
#16 - | 18-04-2010 11:59
#13
Ja, men virker langt fra rigtig godt. Kvaliteten er ikke noget at skrive hjem om, og forbindelsen bliver konstant afbrudt fordi der er så mange der gerne vil se kampen.

#14
Problemet er, at det er så dyrt for en bar at sende den, at der ikke er mange der har valgt at købe rettighederne til den.
SkaFt
Bruger
5376 indlæg
#17 - | 18-04-2010 12:42
Boksning.. pfff!
Din ignorante troll
Breaker
Skribent
3556 indlæg
#18 - | 18-04-2010 12:59
Man kan se den i herning.
Fatal
Bruger
1009 indlæg
#19 - | 18-04-2010 13:02
#18
:P
kazzi
Bruger
173 indlæg
#20 - | 18-04-2010 14:21
Var på The south african bar i går og der er en reklame for de viser kampen på storskærm og der er gratis entre, ligger på østerbrogade lige over for park cafe.
Kald_mig_Mads
Bruger
573 indlæg
#21 - | 18-04-2010 14:24
Pub & Sport viser den også
Det samme gør O'learys
Hvorfor overhovedet spilde mælken?
Alexey
Bruger
2528 indlæg
#22 - | 19-04-2010 22:47
Mikkel Kessler taber, desværre. Hvor er den aggresivitet og dominance en RIGTIG fighter har?!?!? :p

De englændere sparker så meget røv, det jo også klart når man konstant har ondt i røven over at være landet med de flest grimme mænd. SÅ SKAL MAN SKU AF MED NOGLE AGGRESIONER PÅ NOGLE PUSSY DANES!!! STIKKER NOGLE FISH' N CHIPS OP I RØVEN PÅ OS, HELL YEAH!!

Eller...

:s
Rutskie prutskie, und vodka mit vutskie.
Kochie
Moderator
18960 indlæg
#23 - | 19-04-2010 22:54
PT sidder den superseje englænder og tuder over, at han ikke kan få lov til at flyve den lange vej til Danmark, så lad os nu se, hvor sej han er, hvis han da dukker op.
yonas
Bruger
1 indlæg
#24 - | 20-04-2010 15:03
på min boks står der at min bestiling er gennemført. men jeg har ikke bestilt kampen, og ja det er på viasat x-tra 1
Fatal
Bruger
1009 indlæg
#25 - | 20-04-2010 15:34
#24
Fedt! Så kommer vi hjem til dig og ser den.