Til indholdet

Mythos øl - Aalborg

mlc
Bruger
696 indlæg
#0 | 17-10-2009 11:15
Står og skal holde noget græsk aften, så står og skal bruge nogle Mythos øl.

Så vil lige høre her på DR om der er nogen der er fra Aalborg, som ved hvor de kan købes.
Hey du har ikke spist op.


Kommentarer

Tbear-Dk
Bruger
5027 indlæg
#1 - | 17-10-2009 11:38
http://maps.goo­gle.dk/...=1&ve­d=0CCkQtgMwAA
Philo
Bruger
1582 indlæg
#2 - | 17-10-2009 11:44
hmm ved jeg sku ikke prøv hos pouls e s vinhandel eller den der skjold bourne butik der ligger i bispensgade ellers kan du købe amstel det sælger de også i krakenland meen det er jo en hollandsk øl
Make Them Or Take Them ¥ $ € £
photon
Bruger
871 indlæg
#3 - | 17-10-2009 12:07
Hvad med Øl-konsortiet på Rantzausgade?

De har mange special øl. Ved dog ikke om det stadig kører

- Kevin
suspektkid
Bruger
1256 indlæg
#4 - | 17-10-2009 13:01
Mythos Fucking ROCKS xD :P
1f y0u c4n r34d 7h15 y0u r34||y n33d 70 637 |41d
mlc
Bruger
696 indlæg
#5 - | 17-10-2009 13:36
#3 har lige været nede ved Øl-konsortiet og han har dem ikke.
Hey du har ikke spist op.
suspektkid
Bruger
1256 indlæg
#6 - | 17-10-2009 13:38
Kender desværre Kun 1 sted man kan købe dem og det i københavn, men de kan hvis bestilles over nettet til levering alt efter hvornår du skal ha dem
1f y0u c4n r34d 7h15 y0u r34||y n33d 70 637 |41d
mlc
Bruger
696 indlæg
#7 - | 17-10-2009 13:41
skal bruge dem næste weekend.
Hey du har ikke spist op.
DarkHill
Bruger
13568 indlæg
#8 - | 17-10-2009 15:17
heh, jeg havde 4 med hjem fra zakynthos som står i mit køleskab :P

Er da bare random billigøl fra grækenland, er der ligefrem marked for den slags her i landet?

Tog dem bare med hjem fordi jeg ikke nåede at drikke dem dernede.
/ DarkHill
mestermad
Bruger
5939 indlæg
#9 - | 17-10-2009 15:32
#8 Det er det samme med Corona og Tiger, der er intet specielt over dem i de respektive lande, men her i Dk savler alle over især Corona'erne på trods af de på ingen måde kan hamle op med coronaerne i Mexico
Luk din misdannede røv, du resultat af en indavlet andalusisk gedekneppers mugne præsperm.
DarkHill
Bruger
13568 indlæg
#10 - | 17-10-2009 15:36
#9: corona smager af vand.. så. tjah hvis man er tørstig nok og ed en lime i, har de da sin charme. Men det var sq ikke noget jeg gad betale mere for end en alm dansk pilsner..
/ DarkHill
chronaden
Bruger
4913 indlæg
#11 - | 17-10-2009 17:03
EDIT:

Glemme, jeg drikker dem fanme SELV! >:|
My penis is so big if I laid it out on a keyboard it'd go all the way from A to Z.