Til indholdet

Sweet24 BILLIGT SLIK!!!

Alexey
Bruger
2528 indlæg
#0 | 03-08-2008 16:37
Faldt over hjemmesiden Sweet24, shit det billigt. Og for satan det noget godt slik de har indimellem, bestilte straks et par kilo slik og fik en mail. Forstår ikke helt så meget af det tysk på siden, men man skal betale ved at indsætte sine penge manuelt til deres konto ikke? Nogen der kender siden og har prøvet at komme igennem det på en anden måde? Bare at opgive sit kort nummer osv ville være så meget nemmere, ligesom på sites som coolshops and so on !


Kommentarer

hausner
Moderator
16722 indlæg
#1 - | 03-08-2008 16:40
Det ser ud til at de understøtter paypal i det mindste
Planter er fascinerende
Alexey
Bruger
2528 indlæg
#2 - | 03-08-2008 16:51
Ja men der skal du jo også først indsætte dine penge manuelt, og har hørt det skulle være ret usikkert :S
FIRESTORM
Bruger
4829 indlæg
#3 - | 03-08-2008 16:57
Det plejer man ikke at skulle på paypal, de bruger blot dit visa kort og hæver fra din konto, ligesom hvis du brugte det direkte i butikken. Eneste ulempe er at paypal også skal tjene lidt, men tilgengæld kan du altid få dine penge igen, det kan du ikke med bankoverførelse­. Og jeg vil ikke kalde det usikkert, kun hvis du er typen der åbner falske mails der giver sig ud fra at være for paypal og indtaster dit login på deres falske side.
Ralle-Janis
Bruger
6412 indlæg
#4 - | 03-08-2008 17:15
#3 prøv at læse det her:
http://www.payp­alsucks.com/
FIRESTORM
Bruger
4829 indlæg
#5 - | 03-08-2008 17:22
Der er folk der har dårlige erfaringer med alting, selv getmore ;)

Siger ikke paypal er den bedste løsning jeg siger bare det er en bedre løsning end kontooverførels­e. Personligt har jeg aldrig haft problemer med paypal og har trods alt brugt det en del og i mange forskellige butikker.
Ralle-Janis
Bruger
6412 indlæg
#6 - | 03-08-2008 17:25
#5 Det er klart, men nogle af historierne er bare ret grumme. Desuden, så var det også mest for at forklare hvorfor #2 mente at det måske var usikkert :)
Glox
Bruger
3435 indlæg
#7 - | 03-08-2008 17:27
#4
Min AVG siger den har detektet aktive trudsler på siden.
Stalden i laden
Daszoeb_SUN
Bruger
11639 indlæg
#8 - | 03-08-2008 17:29
#7 og USA sagde der var WMD's i Irak
SUN - Griefing since 1873 - http://www.guil­dofsun.com/ - AoC here we come!
thomasMagiker
Bruger
269 indlæg
#9 - | 03-08-2008 17:41
Jeg har aldrig haft problemer med paypal, oveni det tager de ikke ret meget for deres overførsler.

Vil gerne høre nogle reelle argumenter for at de er dårlige, det er jo klart der er nogen der har dårlige erfaringer med dem når de er så kæmpestore.
kenkari
Bruger
4181 indlæg
#10 - | 03-08-2008 18:14
Allerede ved at siden er på tysk får mig til at stå af. I det mindste kunne man lave en engelsk sproget sektion også.

Pølsetyskere
Stay Loyal - Forget Royal
Alexey
Bruger
2528 indlæg
#11 - | 03-08-2008 18:15
Nogle der kender noget til den der hedder sliknu.dk ? Virker lidt underlig, ingen information for hvor meget du får (ikke engang i kilo). Nogen der har prøvet at købe noget derfra? Og er det overhovedt billigere/smart­ere end at smutte ned i den lokale kiosk? :P

EDIT: #10 Enig!
RazorFish
Skribent
6474 indlæg
#12 - | 03-08-2008 18:27
De har ikke Skittles. Er ikke interesseret :P
Nu med 100% mindre hestesport.dk :(
Alexey
Bruger
2528 indlæg
#13 - | 03-08-2008 18:28
Man kan få fucking 3kg Syrlinger for omkring 35 kr!!! WTF!?
RMJ
Bruger
11101 indlæg
#14 - | 03-08-2008 19:12
#10 Kan du lige så godt glemme, tyskere og franskmænd vil bare ikke lære engelsk :S

og nej jeg vil ikke lære tysk eller fransk skod sprog xD

Har selv bestilt der for langtid siden var vel et par år siden, eneste problem der var, at posten havde været hård ved pakken der var slik alle vegne :/
Det er min ærlige og uforbeholdte mening, take it or leave it. Hader konsoller, det er djævels værk.
Alexey
Bruger
2528 indlæg
#15 - | 03-08-2008 20:00
#14 Du betalte gennem paypal eller? Har jeg gjordt, kunne ikke lade være! Og hvor lang tid gik der før det kom frem?
RMJ
Bruger
11101 indlæg
#16 - | 03-08-2008 20:08
#15 Ja det var paypal, der var ingen problemer.

Der gik 4 eller 5 dage mener jeg.
Det er min ærlige og uforbeholdte mening, take it or leave it. Hader konsoller, det er djævels værk.
Majse
Bruger
1 indlæg
#17 - | 06-08-2008 12:48
Jeg har prøvet Sliknu.dk Det var super. Jeg kan varmt anbefale deres "Chokoladekasse­". Prisen var meget fornuftig indholdet taget i betragtning. Varerne er sendt fra Danmark, dvs. ingen problemer med Told og lignende.
DrDoctor
Bruger
163 indlæg
#18 - | 06-08-2008 12:57
#8
" Put down the weapon of mass destruction " - Team America
because I'm worth it