Til indholdet

TALENT 2008 DR1

Thomas0661
Bruger
701 indlæg
#0 | 27-02-2008 07:48
Så er første etape taget, og jeg synes da at DR, klarede det ganske fornuftigt.. :D
YOUTUBE:
http://www.yout­ube.com...ure=r­elated&fmt=18

Glæd jer til næste gang..
For det gør jeg.. :D
PS3 og 8800GTX er en god coctail.. :D Nu spiller det! :D


Kommentarer

__Peter__
Bruger
3822 indlæg
#1 - | 27-02-2008 07:57
..Hva sker der, du synger jo ligefrem non-rocked/norm­al vokal og det lyder stadig pisse fedt..
Mvh. Peter
Kiehn
Bruger
89 indlæg
#2 - | 27-02-2008 08:14
Rigtig godt ^^
Soender
Bruger
1339 indlæg
#3 - | 27-02-2008 08:47
This is my life var fantastisk! Intet mindre!

Nu tar du lige og sætter dig op på cyklen og drøner ned til pladeselskabet!
Muldvarpen
Bruger
225 indlæg
#4 - | 27-02-2008 09:03
*edit*

fjernet det sure opstød.

hmm positivt? Du spiller udemærket, og synger fint, måske ikke lige de allerhøjeste toner men stadig nice nok.
Wonderboy
Skribent
485 indlæg
#5 - | 27-02-2008 09:33
#4

Du er en bitter mand, Northbull. Er du stadig sur på DR-brugerne fordi de var uenige med dig i et topic?

#0
Igen nogle fede sange fra dig af, Thomas. Godt arbejde ^^
bet
Bruger
2806 indlæg
#6 - | 27-02-2008 09:42
Sounds cool :)
"Fighting for peace is like screwing for virginity!"
parus
Bruger
660 indlæg
#7 - | 27-02-2008 09:56
#5 Signed!
http://www.flyt-fn.skrivunder.dk/index.php
__Peter__
Bruger
3822 indlæg
#8 - | 27-02-2008 10:00
#4
Fuck janteloven, Thomas "DR singstar" Pedersen har talent uanset hvor meget du vil benægte det..

Ang. xfacor er jeg langt fra enige i dommernes vurdering af dem på X-factor, synes flere af deltagerne mangler stemme og underholdningsv­ærdi på scenen... Så nej, jeg tager ikke x-factor dybt seriøst, jeg ser ikke nogen af deltagerne som superstars med extremt talent..
Mvh. Peter
BruneBanan
Redaktør
32290 indlæg
#9 - | 27-02-2008 10:02
#0 Fuck om du synger andres numre!!! Det lyder eddermandme røv-fedt! Jeg er selv noob til guitar og sang, men elsker at sidde og spille og synge. Så jeg er tilladt mig at efterligne og stjæle fra dine sange, for du laver sgu nogle lirede fraseriner og små ændringer.

#4 Du har ret til din holdning, selvom du lyder ret så bitter. Det er da alt for fedt at spille og synge, ligemeget hvem der har skrevet sangene. Hvis jeg kun skulle spille mit eget materiale, ja så droppede jeg hurtigt min guitar! Det er nu engang lidt sjovere at spille en voldfed sang med f.eks. pearl jam, end at sidde og jamme med sin egen sang over 2 akkorder og max noob vokal! Men jeg vil give dig ret i, at hr. thomas skulle prøve hans eget materiale af på DR... det vil jeg da glæde mig til!
aka: den_brune_banan...
zubaz
Bruger
45 indlæg
#10 - | 27-02-2008 10:06
Gasolin nummeret lød himmelsk....
Holger-IST-
Bruger
7244 indlæg
#11 - | 27-02-2008 10:13
fedt nok thomas... lyder alle godt.
- Holger
NitrO
Bruger
1602 indlæg
#12 - | 27-02-2008 10:30
Superfedt endnu engang Thomas. Slutningen på "this is my life" gav ståpels :)

#4 Gud hvor er du dog mavesur at høre på...
nitte !
Styx
Bruger
1191 indlæg
#13 - | 27-02-2008 11:00
respekt.

du har en god stemme, dog passer du meget på ikke at gå for højt op også :P

med fare for at blive kaldt mavesur osv, vil jeg godt referere til #4. selvom han lyder som en nar, så har en pointe omkring det at skrive eget materiale.

altså alle kan synge et cover mere eller mindre succesfuldt, men det handler vel også om at finde sin egen stil og sangstil?

men klø du bare på, talentet er der. men lad venligst være med at sælge ud og tilmelde dig xxx-talent show. det er du for god til.
FunteX
Bruger
7056 indlæg
#14 - | 27-02-2008 11:06
Har aldtid lydt godt og det gor det stadig!

#4 Hvad med lige at ta' det roligt makker,
bare fordi du ikke kan acceptere at han spiller godt behiver du da ikke at bitche saadan over det.
Gor os alle en tjeneste og gor det et andet sted. ;)

Rock on Thomas . . .
Livi'n life at 45 degreas'
www.driftworks.­com
TheRaz
Bruger
10007 indlæg
#15 - | 27-02-2008 11:29
Omend talentet er der, har #4 nu en pointe. Der er forskel på at immitere andre og så skrive/komponer­e sine egne sange. Der skal mere end en god stemme til at være et helstøbt talent.
Holger-IST-
Bruger
7244 indlæg
#16 - | 27-02-2008 11:33
#15: jo klart nok, men man skal jo starte et sted... plus ikke alle er sang skrivere... ikke alle i et band kan skrive sange og der er heller ikke behov for det.

plus når det er kendte sange, er det nemmere for folk at bedømme dem/have en mening til dem/finde dem på nettet...
- Holger
Giant_Hamster
Bruger
3148 indlæg
#17 - | 27-02-2008 11:39
Scorpions - White Dove udført i samme klasse som din Gasolin - This is My Life, og jeg bøjer mig i støvet :)


Xbox360 Live gamertag: TU I HamsterDK
maim
Bruger
2622 indlæg
#18 - | 27-02-2008 11:45
#16 sandt.

Det er ikke sværer at synge sine egne sange, det kan være svært at lave gode sange.

Men rent sang messigt kan det da være langt sværer at synge et hvilket som helst nummer, uanset hvem der har skrevet det.

#8 hvis nogen af dem i x-factor ikke har sang talent så ved jeg ikke hvem der har, for der er sku nogen af dem der kan synge så det batter. Det er bare ikke deres eget materiale, og det kan være det er derfor at man ikke er så imponeret af det. Men udfører sangene det kan de sku....
Bageren
Bruger
1414 indlæg
#19 - | 27-02-2008 12:36
Lyder pisse godt. Jeg er super misundelig over din stemme! Bli ved, bli ved, bli ved!

Men som jeg skrev i den anden - gogo "Velvet Revolver - Messages"! Det lige dig.
Gamertag: Bager86 <> Wii, Xbox360, PC.. hvor min ps3!
Synonymet
Skribent
8077 indlæg
#20 - | 27-02-2008 13:43
Thomas har sagt flere gange, at de her videoer er for sjov, og at han arbejder seriøst på sin egen musik med sit band.

Seriøst, folk, der bitcher i denne tråd, er mere sørgelige end de unge mødre...
Mikaa
Bruger
2665 indlæg
#21 - | 27-02-2008 13:53
Fede sange, godt fortolket.
Jeg tror at nogle folk i denne tråd glemmer at mange kunstnere har gjort en sang berømt på at lave et covernummer af den.
Kan i flæng nævne Jeff Buckley - Hallelujah, Metallica - Whiskey in the jar, Johnny Cash - One, Jimi Hendrix - All along the watchtower og Nirvana - My girl (where did you sleep last night?).

Nogle kunstnere idag lever vel også delvist på at fortolke andre kunstneres sange.

#0, jeg venter stadig på Fairytale gone bad (sunrise avenue) og Vermillion pt. II (slipknot).. ;)
icanhascheezbur­ger.com - roflcat.com - GRIN MERE
jaymz187
Bruger
511 indlæg
#22 - | 27-02-2008 14:42
hørte os lige "this is my life", og synes det lyder super godt må jeg sige.

Nu er jeg mere til den hårde genre inden for heavy, men det der var alligevel super fedt udført.
StiX
Bruger
6547 indlæg
#23 - | 27-02-2008 14:54
har du ikke gjort forsøget i popstart / idols / x-factor?
- fordi jeg siger det...
Kejseren
Bruger
1358 indlæg
#24 - | 27-02-2008 14:54
#0 Behind blue eyes er da et Who cover ikke?
"Jeg har ikke selv trænet noget kvindehold, med det er da bedre, at de beskæftiger sig med sport, end at de hænger på gadehjørnerne" Citat: Richard Møller Nielsen
mokkatomic
Bruger
2361 indlæg
#25 - | 27-02-2008 15:00
'This is my life'

Alt i alt rigtig godt fremført. Men for nu at citere Idols dommerne :P , så væn dig til at spare på vibratoen, den kommer flere steder i vejen for din ellers så fede stemme.
Og den klassiske Randy Jackson: "Pitch maaaaan"
Frie radikaler, de bedste kæledyr