Til indholdet

Ideer til hjemme træning bænk?

RMJ
Bruger
11101 indlæg
#0 | 23-12-2007 02:49
Ja er på udkig efter noget udstyr til at træne hjemme :P gider alså ikke det pjat i center.

tænkt på hvad folk mener om disse der er at finde der?

http://www.bm-f­itness....asp?g­roup=38&sub=2

Skal siges jeg som sagt er nybegynder..
Det er min ærlige og uforbeholdte mening, take it or leave it.


Kommentarer

Trivium
Bruger
130 indlæg
#1 - | 23-12-2007 04:41
http://youtube.­com/watch?v=Ns6­p_8wGPXY
r4nger
Bruger
2352 indlæg
#2 - | 23-12-2007 07:51
Læs den anden tråd om netop det samme.
Mart33N
Bruger
2686 indlæg
#3 - | 23-12-2007 10:23
#0 jeg har sæt nr 11 på den side og er fuldt ud tilfreds.

Kvaliteten er ok og klarer snildt at 2-3 mennesker anvender det ofte.

Der er muligheder for at lave rigtig meget med det setup, selvom det ikke er sådan en af de der føtex maskiner der kan 20 forskellige ting.

Der er også 2 små stænger med til frihåndvægts træning, det kræver dog at du tilkøber ekstra vægte, da der f.eks. kun er to 5kgs skiver med i sættet.
Simon says: Google
Sexzilla
Bruger
1359 indlæg
#4 - | 23-12-2007 12:05
Husk for guds skyld spandex!! :P
Your Moms A Slut, She Takes It In The Butt.---Im not gay, Not that its bad to be gay, but im not gay.
Soender
Bruger
1339 indlæg
#5 - | 23-12-2007 12:16
Hva mr boy toy. Hva sker der for dit nick?
Justice
Bruger
4521 indlæg
#6 - | 23-12-2007 12:40
Husk at overveje alternativet - der er penge til mange måneders træning i fx. fitnessworld (199kr) med det de racks koster...
ingnegg EUALE kan fjen dine bassis ufravigelgei rettigheder - GG SB
Sexzilla
Bruger
1359 indlæg
#7 - | 23-12-2007 12:40
#6 Men hvis man har dem i 5 år er de penge hurtigt tjent ind, og man bestemmer helt selv hvornår man vil træne.
Your Moms A Slut, She Takes It In The Butt.---Im not gay, Not that its bad to be gay, but im not gay.
Main_Suspect
Bruger
2337 indlæg
#8 - | 23-12-2007 13:41
JETSTREAM POB-900

Den har jeg selv og er fuldt ud tilfreds med den..
RMJ
Bruger
11101 indlæg
#9 - | 24-12-2007 01:52
Oki vil da ihvertfald lige kigge nærmere og overveje de bud folk er kommet med :)
Det er min ærlige og uforbeholdte mening, take it or leave it.
sYnCHAoZ
Bruger
11927 indlæg
#10 - | 24-12-2007 03:57
Hjemmelavet

Fungerer glimragende, men kan dog ikke indstilles til hverken incline eller decline. Mangler også flere skiver at smide på. Der var kun omkring 65 kg. på da billederne blev taget, har den oppe på 81 kg. lige pt. Hvilket ikke er andet end opvarmning, men det er da bedre end ingenting.

Den var ihvertfald billig at anskaffe :P

Edit:
Nej, det generer mig ikke at skulle træne udendørs i vintertiden. Eneste hage er når det regner kraftigt, men jeg har planer om at smide nogle ekstra rør op og trække noget presenning over som tag.
i Do not use sublimInal mEssages.
synchaoz.com
JenslynManden
Bruger
390 indlæg
#11 - | 24-12-2007 04:10
Erfaringen siger, at "pjattet" for LANGT det bedste resultat bør udføres i center, og det har mange årsager, af hvilken de mest prominente nok er faciliteterne. Se at punge ud - du bli'r glad for det.

Og før folk begynder med den klassiske frygt om, hvordan folk vil fnise af den lave vægt, man formår at flytte... Intet kunne være længere fra sandheden.

Det eneste, der kunne grænse til det morsomme, er en stereoide-goril­la, der ikke klarer meget mere end stangen i visse løft... og det er vel egentlig bare ynkeligt!
RMJ
Bruger
11101 indlæg
#12 - | 24-12-2007 12:14
#10 Linken virker ikke :P

#11 Problemet er at alle de centere jeg har kunne finde her i området af Aalborg Og Nørresundby (Nordjylland) enten er overfyldte, fulde at popfyrer som i fitness.dk eller de andre som er fulde at steoide brød :P som der var slet ingen steder folk ville anbefale her :P
Det er min ærlige og uforbeholdte mening, take it or leave it.
sYnCHAoZ
Bruger
11927 indlæg
#13 - | 24-12-2007 13:44
Weird, den virkede for mig. Men har rettet æ'et ud nu, var nok den der var problemet.
i Do not use sublimInal mEssages.
synchaoz.com
NorthBull
Bruger
4377 indlæg
#14 - | 24-12-2007 14:18
Her er et billede af en jeg byggede mig for et par år siden: http://www.nort­hbull.c...s/P11­30_161228.jpg

Du skal bruge en masse træ, et kosteskaft, en hynne og et par vægte.
-Cheers!
NitrO
Bruger
1597 indlæg
#15 - | 24-12-2007 16:04
#14 - Ok, det ser godt nok suspekt ud det der - lige noget fra en eller anden skummel film :)
nitte !
RMJ
Bruger
11101 indlæg
#16 - | 24-12-2007 19:36
#14 Hehe det ligner SM kælderen xD.. men ja det kan åbenbart gøres utrolig billigt ser det ud til :) hvis man har evnerne :P
Det er min ærlige og uforbeholdte mening, take it or leave it.
NorthBull
Bruger
4377 indlæg
#17 - | 24-12-2007 21:18
#16 det er nu ikke så svært, det handler bare om at smide et par skruer og brædder sammen =) Og nu har du jo et billede du kan kigge efter.

I toppen af de to bjælker lavede jeg et stort hak i så vægtstangen kunne hvile der. Det skal se nogenlunde sådan her ud:
http://www.nort­hbull.c...cture­s/bjaelke.jpg
Mvh Jacques
sYnCHAoZ
Bruger
11927 indlæg
#18 - | 24-12-2007 21:54
Men jeg vil nok sætte et rimelig grundigt spørgsmålstegn ved hvor stærk din konstruktion er. Hvis man ikke skal bænke mere end de 50 kg. så er den sikkert fin. Særlig meget derover, så tror jeg ikke jeg tør lægge mig på den der.

Man ka ikke "bare" lave et bænkpres sæt. Man skal altså lige sørge for at bygge den efter hensigt, alt efter hvor mange kilo den skal bære.
i Do not use sublimInal mEssages.
synchaoz.com
J_Clarkson
Bruger
367 indlæg
#19 - | 25-12-2007 01:04
#14 Jesus for en widowmaker!!! Kender du udtrykket "bærende konstruktion" ? :P
NorthBull
Bruger
4377 indlæg
#20 - | 25-12-2007 13:03
#19 =P man ka jo altid sikre den med nogen metal stykker og evt dobbelt så mange brædder.
Mvh Jacques
Fatal
Bruger
1015 indlæg
#21 - | 25-12-2007 16:23
#14uden pis...den minder mig om kælder voldtægtsscenen i pulp fiction :P