Til indholdet

Åndsvag replik i SW3!?

ZmoL
Bruger
444 indlæg
#0 | 23-05-2005 00:38
Er jeg den eneste der studsede over følgende replik givet af Grevious?
"We move to Mustarfar. It's a Vulcanic planet, there we will be safe"

1. Hvorfor ind i helvede kalder man en planet for Mustarfar!? Jeg har ikke noget problem med indvandere der hedder det, men hvor dumt er det ikke at kalde en planet det?.. det vil svare til "We move to Sven. It's a..."

2. Det kan godt være at der ikke er nogen der vil lede på den planet, men FANDME NEJ om en vulkansk planet er sikker! - det dur altså baare ikke i praksis, kære Lucas

jeg tror jeg og min kammerat var de eneste der syntes det var sjovt i hele salen og vi sad da og småklukkede i 10-15 sec efter.. tag dig sammen Georg


Kommentarer

Sunshine
Bruger
173 indlæg
#1 - | 23-05-2005 00:44
1. Da Geos universe ikke har noget som helst med vores at gøre, dur den parallel ikke. Et navn er et navn, get over it.

2. Nu har de jo vha. diverse forceshields gjort det sikkert at opholde sig i deres base, det er først da Obi og Ani for slået det fra at der sker ting og sager.

Jeg tror ikke bare at i var de eneste i salen.
ZmoL
Bruger
444 indlæg
#2 - | 23-05-2005 00:49
#1 jeg tror lige jeg klare mig igennem det..

Og ja jeg er klar over at det er et andet univers, og det er da også lidt i spøg at jeg skriver som jeg skriver, men det er bare dumt at vælge et navn som Mustarfar til universet, og ligeledes en uheldig bemærkning om planetens sikkerhed, da det jo kommer til at lyde dumt/sjovt, hvor der, for en gangs skyld, ikke skulle have været et comic relief
Tha_Doller
Bruger
1055 indlæg
#3 - | 23-05-2005 00:53
læste noget i Berlingske Tidende at navnet Mustafar skulle hentyde til Irak...
Powered by alcohol
Kolben
Moderator
18576 indlæg
#4 - | 23-05-2005 00:56
Se mig. Jeg er kontroversiel. Jeg siger grimme ting om George Lucas. Og jeg prøver at bakke mine grimme udsagn op med fejlagtig logik. Alt det efter jeg havde røget en ordentlig bønne...
Anubis
Bruger
5790 indlæg
#5 - | 23-05-2005 01:58
#4

You are mistaken. Det er ikke kontroversielt at rakke George Lucas' screenplays ned - han har ikke ligefrem lavet den meeest geniale dialog i sine film - er et velkendt fænomen.

*****SPOILER! (måske)******



En anden grim ting i SW3 er der hvor Darth Vader råber "NOOOOOOOOOOOOO­OOOOOOO!" i slutningen. Hvad helvede var det lige? Blev helt flov på Lucas' vegne o_O
Daily Rush / Quake 3 ansvarlig
Sunshine
Bruger
173 indlæg
#6 - | 23-05-2005 02:24
#5 Ja det er sgu lidt af en klam afslutning.

Man får lyst til at råve med.
Lightbringer
Bruger
3758 indlæg
#7 - | 23-05-2005 07:55
har ikke set den endnu men Mustafa neeeej det må ikke ske det er grimt latterligt min pizza mand hedder det samme og han er ikke engang lavet af ild. DAMN hvor grimt!!!"
Beam me up, cause i can't Breathe!
Roq
Bruger
606 indlæg
#8 - | 23-05-2005 08:05
Hehe, min ven og jeg som er kendt for ekstreme grineflip, knækkede også sammen i biografen da han rendte rundt og snakkede om Mustafar :D
Pappi
Bruger
833 indlæg
#9 - | 23-05-2005 08:32
Ikke for at afspore topic, men hvorfor render ham den anden hybrid rundt og hoster hele tiden ??
Life's a jouney, not a destination...!
DarkHill
Bruger
13577 indlæg
#10 - | 23-05-2005 08:38
han er dels robot og dels humanoid dele, så det er vel hans humanoid dele der ikke virker helt efter hensigten.
/ DarkHill
Pappi
Bruger
833 indlæg
#11 - | 23-05-2005 08:47
#10 Det virker bare lidt absurd, at deres leder efter Doku, går rundt og hoster, som et andet influenca-offer­. Jeg syntes bare at der manglede en forklaring i filmen.
Life's a jouney, not a destination...!
ZeroSeven
Bruger
1878 indlæg
#12 - | 23-05-2005 08:54
Tjaeh.. hvis man har set Clone Wars tegnefilmene, som er det officielle bindeled mellem 2'eren og 3'eren. Ville man vide at Grivoues netop har haft et sammenstød med Mace Windu (den eneste Jedi der på det tidspunkt formåede at skade ham)
Det er et af de små detaljer som man forstår hvis man ser alle delene af serien.
Pappi
Bruger
833 indlæg
#13 - | 23-05-2005 09:10
#12 Kanon, takker. Det anede jeg ikke, men forklarer meget som selve filmen ikke gør.

Vedr. Topic, så må jeg sq indrømme at jeg også studsede over navnet Mustafar, men lagde nu ikke nogen videre politisk betydning i det. Jeg tror oftest at vi leder for meget efter skjulte budskaber, på trods af at de ofte ikke er der hvor vi leder. Men hvis de virker indlysende, så tror mange at det er fakta.
Life's a jouney, not a destination...!
SLETTET_BRUGERE
Bruger
836 indlæg
#14 - | 23-05-2005 09:14
1. SW foregår ikke på Jorden, der er et navn et navn, og de er så meget længere fremme i deres udvikling at de ikke går op i racer, oprindelse osv.

2. Du kan se hele basen og alle tingene er omgivet af skjolde..

#5 Ja! :D:D NOOOOOOOO råbte han og så var man tilbage i 70'erne... det er surt de skal være så lig med de orginale, for hold da kæft et kostume Darth Vader render rundt med.. det var flovt at se hans kæmpe taster og dioder på fronten..

#11 han er cyborg.. 500g hakket fajdfkød og så 100 kg metal :)
Znote 1.7 Ghz Pentium M - Radeon 9700 Pro 128 mb ram - 1024 mb DDR SDRAM PC3200 - 60 gb 7200 rpm
Pappi
Bruger
833 indlæg
#15 - | 23-05-2005 09:19
#14 Hva faen er fajdfkød .... LOOOL !!
Life's a jouney, not a destination...!
Tas
Bruger
1086 indlæg
#16 - | 23-05-2005 10:02
De kunne for min skyld også godt have undladt "noooo" scenen.

Måske man bare skulle have set Darth Vaders anger, ved at gå mere amok med at alle i rummet blev smadret :)
Deep down i'm very superficial!
sar
Bruger
6148 indlæg
#17 - | 23-05-2005 10:07
#14
Det ændrer dog ikke på at den bliver vist foran et publikum bestående af mennesker fra jorden... derfor er jeg også enig i, at navnet er uheldigt valgt. Hvis vi fulgte jeres logik, ville det også være helt fint, og ingen indflydelse have, hvis f.eks. wookierne hed "hairyhomosexua­ls" ? 8)
Sven_Bent
Hardware Guru
21665 indlæg
#18 - | 23-05-2005 10:12
Agree med kolben og shadow tiger

og så sydnes jeg folk burde tænke ders ting igennem før de kommer med underlige kommentare.

fordi man hoster så kan man ikke være leder eller hvad ? *SUK*
Sven Bent - Dr. Diagnostic
Memtest86+ HotCPU Spybot S&D
ZmoL
Bruger
444 indlæg
#19 - | 23-05-2005 10:14
#17 YES - en der forstod min post!
Mjzero
Bruger
296 indlæg
#20 - | 23-05-2005 10:14
Nu bare for at komme tilbage til det denne tråd i virkeligheden handlede om, nemlig "Åndsvag replik i SW3!?"

Jeg syntes generelt at SW3 var ok, men der var nogle ting hvor jeg blev lettere irriteret, så som sætningen:

Da de i begyndelsen nødlander i et pænt F.Up skib i lys lue, udbryder Anakin: "We are comming in to 'Hot!'"

Det kan til nød godtages at bruge en sådan replik, men så skal man bare ikke ligge så meget tryk på ordet "Hot"
Ved mindre at man absolut skal have selv de mest langsomme personer til at fatte at det er "ild i skibet og det er ikke godt"
Sideshowbob
Bruger
261 indlæg
#21 - | 23-05-2005 10:17
Fandt det faktisk overhoved ikke morsomt, da det ikke er samme univers.

#0

Hmm.. du så den tilfældigvis ikke i Palads, i kbh? for der sad nemlig to unge drenge foran mig, og mine venner og små-fniste hver gang de sagde "mustarfar".
ZmoL
Bruger
444 indlæg
#22 - | 23-05-2005 10:19
#21
Bio city @ Århus... jeg er 19 og min kammerat 30, MEN vi sad godt nok på 2. række ;)
Thatcher
Bruger
1 indlæg
#23 - | 23-05-2005 12:13
#12
Hej Shadowtiger

hvor har du set de der tegnefilm henne? og hvordan får jeg fat i dem/set dem?
Sunshine
Bruger
173 indlæg
#24 - | 23-05-2005 12:24
#22 Haha jaja "kammerat", men nå ja, pengene til billetten skal vel komme et eller andet sted fra ;-)

#17 Geo regnede vel med at mennesker fra jorden var så modne at de godt kunne se ud over et enkelt navn.
lol_corey
Bruger
1124 indlæg
#25 - | 23-05-2005 12:31
Ok, der er meget man kan rakke ned på i EP3, men det der er nok det dårligste exempel ever.
Oh yeah, I was going to write about how I was going to take away women's right to vote, but that one is pretty obvious since nobody wants women to vote, except for women, and they don't count. - Maddox