Til indholdet

niarn til grin?

Shammy
Bruger
2404 indlæg
#0 | 28-01-2005 19:27
ved ikk om i har hørt "stikkersvin" med loc og niarn, hvor de disser strøm for at have anmeldt niarn. sådan som jeg har fårstået det og fået det fortalt har niarn brækket næsen på en 17-årig pige, og strøm (som ikke er ven med niarn), anmeldt niarn for det. sådan forklarer strøm det også i "ære og skam". vil lige høre om der var nogen der kendte niarn og/eller måske har hørt det anderledes. den smule respekt jeg havde for ham røg lige da jeg hørte det, det er da helt til grin. fatter heller ikke at loc gider gøre sig selv til grin ved at støtte niarn i sådan et nr. udover det synger niarn bl.a. "jeg kan starte slagsmål, og du kan slås" (til loc), "jeg kan få dig rykket rundt" (til strøm) og "jeg drikker mens du fucker stodderen op" (til loc). det er da helt til grin at han selv rapper at han er for svag til at klare ting han roder sig selv ud i. desuden hørte jeg lige "kommer aldrig igen", og den er da for gay på en nik og jay-agtig måde.

det var lige min rant for idag. =)
Got The Life ? Meanie!


Kommentarer

vium
Bruger
670 indlæg
#1 - | 28-01-2005 19:40
har bare lige en ting.
hvad fanden snakker du om?

Harpen
Bruger
1426 indlæg
#2 - | 28-01-2005 19:41
enig enig enig enig... niarn er den største idiot længe...
Kan gud gøre en sten så tung, at han ikke kan løfte den?
Fl0jelsjakke
Bruger
1772 indlæg
#3 - | 28-01-2005 19:44
Strøm og Niarn? hvad og hvem er det?
fraich3
Bruger
40 indlæg
#4 - | 28-01-2005 19:48
Er Strøm ikke fra KBH og de andre fra jylland?
mice don't need balls, men do,- buy an optical mouse
lauxidk
Bruger
796 indlæg
#5 - | 28-01-2005 19:52
Niarn er en idiot og hans nye plade lyder alt for meget af noget comercialt så som: Lad mig tjene nogle hurtige penge men prøv at høre noget af hans gamle. Kan stærk anbefale Hey mana som er produceret i samarbejde med dr. juks og det er altså "Tha shit!"
Mener også at niarn, (når det kommer til det mellem ham, den 17 pige, og strøm)
bare skulle lægge sig. Men har hørt ære og skam mange gange og tror dog på at der en anden version set fra niarns side for det strøm beskylder ham før kan han jo på ingen måde forsvare sig imod. (skal siges at jeg har lagt min Niarn årgang 79 plade på hylden så har ikke hørt Mit liv, mine regler så mange gange).
Hvis du vil ha noget nice dansk hip hop kan jeg stærk anbefale clemens nye: Dans med døden (blandet kvalitet men det meste er rigtig godt)eller Rent Mels nye: Ingen stress (Noget nær den fedeste chiller plade nogensinde)
al magd tel di orbline
Ralle-Janis
Bruger
6409 indlæg
#6 - | 28-01-2005 20:00
Niarn, fuck en taber (dermed ikke sagt at hans musik ikke er er godt, bare at han er en taber) musikvideon Så råber han DOBBEL A og så kommer der 2 tumper begved ham, råber et eller andet crap og spasser ud med deres arme (håndtegn). det er simpelthen for nedtur at en fyr der taler om ære og respekt laver en så taber video, og tekst.

Btw. har kun hørt Dobbelt A, som LYDER fin nok, så længe mna ikke hører efter havd han synger, eller ser videon...

min mening :)
-oh no! i overslept! i gotta get up! -but its saturday - well sure. if this was a school day, what would i care?
Conspiracy
Skribent
2626 indlæg
#7 - | 28-01-2005 20:08
Dansk rap er til grin...!!!
Harry: "We're not just going to let you walk out of here." Crook: "Who's "we" sucker?" Harry: Smtih Wesson - and me."
Sideshowbob
Bruger
261 indlæg
#8 - | 28-01-2005 20:41
#7

Er til dels enig. Lige ud over, hvis man kender Jokerens baggrund helt tilbage til 80'erne. Har respekt for Jokeren.
Assman
Bruger
1029 indlæg
#9 - | 28-01-2005 20:45
Johnny Hefty er også ret sjov....bryder mig ikke om hiphop, men det han lavede med Geronimo (R.I.P) i midt 90'erne var store ting.

Edit:
Og ja, jeg ved godt det ikke kan sammenlignes med hiphop, men han var fandeme tidligt ude mht. at blande metal og rap :-)
STARSCREAM
Bruger
228 indlæg
#10 - | 28-01-2005 20:49
#7
Dansk rap er monster til grin... fandme pinligt.

Hvem kan have respekt for jokeren? seriøst? han er da for dum at høre på! i den der 'støt asien' sang er han næsten pinligere (og i særdeleshed mere retarderet) at høre på nik & jay... FFS det er humor!
"Fem minutter og så vupti whut nigger...." - Tikila_To
lauxidk
Bruger
796 indlæg
#11 - | 28-01-2005 20:49
7# du lyder precis som 1000 andre idioter jeg kender og deres vudering kommer efter at have hørt L.O.C!. Men hvis du vil køre den samme plade med at hip hop sucks og at 3 doors down rocks your world så skal du da være mere end velkommen
al magd tel di orbline
Zeicon
Bruger
1744 indlæg
#12 - | 28-01-2005 21:24
3 doors down kan da i det mindste finde ud af at tjene kassen :Z
sar
Bruger
6148 indlæg
#13 - | 28-01-2005 21:50
Og så kan de lave andet lyrik end "fuck din mor jeg fucker dig up dit fuckersvin".. wee god musik - eller hvad?

nej tak, rockers by choice tilbage :)
Lightbringer
Bruger
3729 indlæg
#14 - | 28-01-2005 22:21
jeg kan nu godt li LOC sys han er ret fed! men det er vist også det eneste af dansk rap jeg bryder mig om er mest til metal jo såååå deeet. men jeg sys han gør det ret godt. holder meget af hans måde at sætte tekster sammen på!

men hvor har jeg bare mistet al respekt med det indlæg der ANDEN!
Beam me up, cause i can't Breathe!
sharps
Bruger
1518 indlæg
#15 - | 28-01-2005 22:33
#7

En lille rettelse, dansk rap er BLEVET til grin. Det hele er blevet en omgang mainstream lort og alle rapper bare om kællinger og stoffer for ikke at skilde sig ud fra mængden. Den eneste der tør at skrive en ordentligt tekst uden et omkvæd krydret med mandschauvanist­iske udtryk, vel næsten er MC Clemens. Se bare på fjolser som Johnson & Malone og 4FOD, sådan nogle mennesker har fandme ikke fortjent at leve.

Hvis du går 10 år tilbage var scenen en helt anden. Dansk rap var en klasse for sig og ikke bare en dårlig oversættelse af Dre, Snopp dogg og alle de andre aber. At bygge et track over at sige sit navn flest gange muligt og sige slizzie smizzle dizzle fizzle er bare for plat.

Btw, download/køb "Hvid Sjokolade - Kronisk Fastalavn" hvis i vil høre noget ordentlig dansk rap fra den gamle generation.
Hvis du syntes at Sven Bent staver som en 5 årig, så doner 10kr til køb af en ordbog.
Lightbringer
Bruger
3729 indlæg
#16 - | 28-01-2005 22:42
#15 fuck dog af clemens er da det største wannabe fjols der er i dansk rap heheheheh.
tag dig sammen!

giver dig dog ret i at hvid chokolade kan deres kram!
Beam me up, cause i can't Breathe!
Karlen
Bruger
58 indlæg
#17 - | 28-01-2005 22:49
næ næ, neje neje... Det eneste danske rap der holder, imo er Malken

"Rollo og King de holder
Hinandens baller under bruseren naar de boller"
Yir Yir
UNiCORN
Bruger
2172 indlæg
#18 - | 28-01-2005 22:52
Niarn blev frifundet i sagen om voldsepisoden mod den 17 årige pige, desuden er stikkersvin ikke et direkte diss til Strøm.

#5
Du hører meget undergrundsrap? Efter Niarn har slået igennem er han hated i undergrunden..

#6
De 2 der er med i videoen, er Niarn's backup rappere, plus producer.
Exar_Kun
Bruger
113 indlæg
#19 - | 28-01-2005 23:03
0#
som #18 sagde, så er stikkersvin sangen en sang dedikeret til alle de folk som i årenes løb har gået ham på tværs...

ps. ære og skam er en DYBT latterlig rap! han er jo talentløs! hans flow stinker!

PPS. Malk de Koejn er noget der holder !
"Now the circle is complete. When last we met I was but the learner; now I am the Master." - Darth Vader
UNiCORN
Bruger
2172 indlæg
#20 - | 28-01-2005 23:18
Btw #5.. Der er sgu ikke mange penge at hente i dansk rap. Du skal sælge sindsygt mange cd'er for at tjene kassen..
HuggyBear
Bruger
3693 indlæg
#21 - | 28-01-2005 23:21
niarn er generelt en fesen omgang rap.... dansk rap i det hele taget er fesent.dk......­. IMO "DROP DET!"
What did the 5 fingers say to the face.......?SLA­P!!!
hardcore_gamer
Bruger
5522 indlæg
#22 - | 28-01-2005 23:30
#0
endnu en god grund til at man ikke skal rappe på dansk.
Gyserfilm gør IKKE unge til voldspsykopater­, gyserfilm gør voldspsykopater mere kreative!

så fik vi vist lukket munden på DR1´s dårlige debatter.
HuggyBear
Bruger
3693 indlæg
#23 - | 28-01-2005 23:32
#22 hahahah, præcis... :D
What did the 5 fingers say to the face.......?SLA­P!!!
sharps
Bruger
1518 indlæg
#24 - | 28-01-2005 23:49
#16

Flot du, Clemens er og bliver en af de mest talentfulde danskere rappere, også som freestyler.

Og ffs da, har lige skrevet "hvid SJokolade", så lad dog være med at gøre dig selv til grin ved at stave det CHokolade.
Hvis du syntes at Sven Bent staver som en 5 årig, så doner 10kr til køb af en ordbog.
Crusty272
Bruger
32 indlæg
#25 - | 29-01-2005 00:25
Clemens har talet det har de andre ikke, mere er det egentlig ikke at sige.