Til indholdet

Galaxy S4 rep

S_Phoenix
Bruger
3509 indlæg
#0 | 13-11-2013 16:23
Hey !

Står og har kvajet mig for første gang i min smartphone tid - tlk til mig !

Anyways, tabt min fon og fået en pæn flænge i skærmen, som jo nok betyder skift inden alt for lang tid desværre :(

Nogle herinde der kender eller kan anbefale steder de skifter skærm til en så billig mønt som muligt. :) - Ligemeget hvor i landet, men sjælland at foretrække.

På forhånd tak !


Kommentarer

UNiCORN
Bruger
2166 indlæg
#1 - | 13-11-2013 16:26
Jeg fik skiftet skærm på min S2'er i 3 huset på strøget. De har en aftale med Samsung. Jeg gav 525,- for det, fik en lånetelefon med. Afleverede telefonen torsdag efter arbejde og hentede den fredag..

Læs mere her: http://www.sams­ung.com...remiu­m/mobile.html
S_Phoenix
Bruger
3509 indlæg
#2 - | 13-11-2013 16:53
Har set lidt om det... lang tid siden?

EDIT:
Så lige linket - tak ! Ser ud til stadig at være gældende (fandt kun at det ikke var aktuelt mere rundt omkring).

Skal klart kigges nærmere på !
S_Phoenix
Bruger
3509 indlæg
#3 - | 13-11-2013 17:26
Hmm.

Jo, alligevel lol... er det lang tid siden du fik det skiftet? :)

Så lige det her desværre...

http://www.mobi­lsiden....-dyre­re,lid.28932/

Tyder på det kun var en kortere periode de priser holdte :O
Neon111
Bruger
945 indlæg
#4 - | 13-11-2013 20:09
Desværre har samsung stoppet det tilbud med udskift af skærm til billige penge. Det koster 1500ish i gennem via samsung.
Stave og komma fejl er der masser af men kan i svare?
VxChemical
Bruger
2905 indlæg
#5 - | 13-11-2013 20:17
Jeg har fået reperaret min S4 i sommers til Ca 700kr i 3huset. En knust skærm. Prøv dem.
And then he grinned like a fox eating shit from a barbed wire fence
Hoex89
Bruger
79 indlæg
#6 - | 14-11-2013 08:27
Der er et hav af replacement parts på eBay. Tabte selv min S3 på nolgle klinker, og fik glasset ødelagt. Fandt et nyt orginal glas på eBay med medfølgende tools til 12 engelske pund ~ 110 kr :) Kræver dog noget tålmodig og forsigtighed at skifte selv, da glasset er limet sammen med displayet, men der er gode "how to" videoer på youtube.
If you make something idiotproof, someone'll build a better idiot!
S_Phoenix
Bruger
3509 indlæg
#7 - | 14-11-2013 13:16
#5
Kontaktede 3 huset - det billigere end andre til nu (1150) :/ Igang med at ringe rundt zzz

#6 True, og tanken strejfede mig kort, men omvendt så ryger garantien også på det jo, og er kun ca et halvt år gammel så ikke just det værd i det her tilfælde :/