Til indholdet

Augmented Reality Sandbox

RMJ
Bruger
11101 indlæg
#0 | 06-05-2012 22:34
http://www.yout­ube.com...v=j9J­XtTj0mzE&hd=1

Det er lidt blæret :P for at sige det mildt.

Utroligt det som kreative folk kan gøre.
Pc Admiral af første grad.


Kommentarer

Redspeed93
Skribent
10917 indlæg
#1 - | 06-05-2012 22:40
Se så var der pludselig noget sjovt ved at lege med sand :D

Imponerende!
ice_boy
Bruger
11208 indlæg
#2 - | 06-05-2012 22:46
Ser sgu ganske cool ud :)
...og så stod jeg bare hvad.
Octhepi
Bruger
882 indlæg
#3 - | 06-05-2012 22:57
Heh, sgu meget meget cool... så skal det bare lige smides i et par briller, så sku man da ikke være for fin til at sidde nede i den lokale sandkasse og hænge ud :p
VampiricEye
Bruger
16604 indlæg
#4 - | 06-05-2012 23:52
Så er det vist hellere ikke federe... Det vil jo kun være sjovt at lege med i 2 minutter. Højst.
Slå min Space is Key 2 rekord: I dare you!
Redspeed93
Skribent
10917 indlæg
#5 - | 07-05-2012 00:01
#4 Ja det bliver nok hurtigt kedeligt - men det ser stadig blæret ud :D
mifan
Bruger
7005 indlæg
#6 - | 07-05-2012 01:13
#4 Jeg tror man skal se på sådan noget og tænke videre. Overveje mulighederne og finde på nye ting, frem for at se på det som det egentlig produkt.

Hvad hvis Sim City kunne spilles på den måde?
Hvad hvis næste Wii kom med en sandkasse?

Jeg har ikke idéerne i hovedet, men nogen har måske, og så synes jeg sgu det er fedt, med sådan noget teknologi. :)

I sig selv er det måske ikke det vildeste - men i den rette kombination kunne det dælme være blær.
...powered by Google
MrMathias
Bruger
13826 indlæg
#7 - | 07-05-2012 02:58
Det kunne være en blær måde at lave leveldesign i spil :P
Oh what's up Yoshi? Bitch! You fucking, cunt!
parus
Bruger
649 indlæg
#8 - | 07-05-2012 03:45
#0 Meget imponerende.

Kan som #6 også se en masse potentiale :-)
Jacques
Bruger
7221 indlæg
#9 - | 07-05-2012 08:45
Det ser skægt ud men jeg er sgu ik rigtig sikker på, at jeg helt forstår hvad der sker, selvom jeg læste teksten :)
Bye with a warmly hugs
VampiricEye
Bruger
16604 indlæg
#10 - | 07-05-2012 09:53
#6 Det kunne være blær, ja, men jeg tror heller ikke, at nogen vil spille fx Sim City særligt længe af gangen med det der.:)
Slå min Space is Key 2 rekord: I dare you!
ElSenator
Bruger
6791 indlæg
#11 - | 07-05-2012 10:05
Det ville være rigtig fedt hvis de kunne ekskludere hans hånd så den ganske enkelt ignorerede ting der "meget pludseligt" blev høje.

Og så skulle de arbejde med det lag der er. Det er muligt de ikke kan få det længere ned, det ved jeg ikke. Men det hægter ligesom en af når det ikke er helt realtime synes jeg.

Men megafedt projekt og dejligt med noget nytænkning. Augmented Reality har rigtig mange perspektiver.
Muldjord <<-- Det er ik' for børn!
MortenPed
Bruger
858 indlæg
#12 - | 07-05-2012 13:09
http://www.enga­dget.co...o-mak­e-topography/

??????
Emilsa
Bruger
8989 indlæg