Til indholdet

Dagens klammo-oplevelse.

mlc
Bruger
696 indlæg
#0 | 28-02-2012 20:43
Holder for rødt lys, kigger i bagspejlet og ser dette.

En mand på omkring de 50 sidder og piller næse, ikke bare én gang, men hele 5 gang har han hele hånden oppe i sin næse, for lige at kigge på gevindsten hver gang den har været der oppe, men det er ikke det klammeste. Han valget så også at spise dem.

Var lige ved at kaste op i bilen, føj det var klamt.
Hey du har ikke spist op.


Kommentarer

Znappi
Bruger
1172 indlæg
#1 - | 28-02-2012 20:45
Jeg prøvede for første gang en Twindog idag. føj
I´m not giving my name to a machine! - Bender
The Whump´s - Multiboxing FTW!
ice_boy
Bruger
11443 indlæg
#2 - | 28-02-2012 20:46
Der er overraskende mange mennesker der spiser deres egne bussemænd.
Om det er klamt?...ja det tror jeg da nok lige at det er :P
...og så stod jeg bare hvad.
SmileyMan2
Bruger
2963 indlæg
#3 - | 28-02-2012 20:47
Hold kæft et svin.
dangot
Bruger
520 indlæg
#4 - | 28-02-2012 20:48
tog du trøjen af?
hvis det er tykt og rart, hjælper indgangsvinkel og fart!
MaskDupants
Bruger
1658 indlæg
#5 - | 28-02-2012 20:51
Som #2 siger så er der overraskende mange der spiser deres bussemænd, det er noget man kan observere til forelæsningerne :P.
_Antidote_
Bruger
1636 indlæg
#6 - | 28-02-2012 20:53
Hvad nu hvis det er sundt og man synes det bare smager djævlens godt?
"If a cell phone can run this, just imagine what a PC game could look like on an average rig if the developers cared, like in the good old days..."
Barnebarn
Bruger
2203 indlæg
#7 - | 28-02-2012 20:53
Hvad er der nu galt med at spise bussemænd?

De smager både godt og giver et bedre immunforsvar.

Og hvis de er tørre er de som små flæskesvær! *yum* *yum*
Naturlig = "som styres af naturens eller tilværelsens kræfter uden indgreb fra mennesker eller overnaturlige kræfter" - Ordbogen... Skåret ud i pap for niemann1 = ikke alt der forekommer i naturen er naturligt per definition... DUH!?
_Antidote_
Bruger
1636 indlæg
#8 - | 28-02-2012 20:56
#7 - Vil du ikke smage mine?
"If a cell phone can run this, just imagine what a PC game could look like on an average rig if the developers cared, like in the good old days..."
ahymdahl5
Bruger
8641 indlæg
#9 - | 28-02-2012 20:58
Jeg ville undersøge hvorfor folk spiser bussemænd og om det skyldes en retarderet hjernefunktion.

Men så fandt jeg denne artikel, kombineret med at jeg er stor tilhænger af mandschauvinist­-tråden, så blev jeg faktisk ret negativ.

http://www.metroxpress.dk/nyheder/jeg-spiser--
bussemnd/pTeikr!16_4339-83/
Tell me and I'll forget; show me and I may remember; involve me and I'll understand. - Chinese Proverb
Shiu
Bruger
1336 indlæg
#10 - | 28-02-2012 20:58
Jeg har lige flyttet mit glas.
Barnebarn
Bruger
2203 indlæg
#11 - | 28-02-2012 20:59
#8

Nej tak, tror jeg springer over... Men... Hvordan er kontekst og smag af dem?
Naturlig = "som styres af naturens eller tilværelsens kræfter uden indgreb fra mennesker eller overnaturlige kræfter" - Ordbogen... Skåret ud i pap for niemann1 = ikke alt der forekommer i naturen er naturligt per definition... DUH!?
xcan
Bruger
1150 indlæg
#12 - | 28-02-2012 20:59
#0 Ulækkert... Havde nok valgt at stoppe med at kigge i bakspejlet efter første gang jeg observere han sidder med klør 5 i næsen.
Crafters.dk - It's all about the community...
Retep
Bruger
3289 indlæg
#13 - | 28-02-2012 21:01
Tja, imo er det bedre at æde dem end at tørre dem af på et eller andet som andre kan få på sig.
Barnebarn
Bruger
2203 indlæg
#14 - | 28-02-2012 21:03
Der er mange løgnere i denne tråd...

Jeg spiser også negle - også dem fra tæerne... Og ørevoks! Ørevoks er gudemad!

EDIT
#13
Spot on!
Naturlig = "som styres af naturens eller tilværelsens kræfter uden indgreb fra mennesker eller overnaturlige kræfter" - Ordbogen... Skåret ud i pap for niemann1 = ikke alt der forekommer i naturen er naturligt per definition... DUH!?
ahymdahl5
Bruger
8641 indlæg
#15 - | 28-02-2012 21:03
#7 Der er alt muligt galt ved at spise bussemænd. Det er det samme som at sige, hvad er det galt med æde lort.

Det er ting fra kroppen, som vi kommer af med. Det er ikke fordi du skal æde det.
Tell me and I'll forget; show me and I may remember; involve me and I'll understand. - Chinese Proverb
_Antidote_
Bruger
1636 indlæg
#16 - | 28-02-2012 21:05
#11 - De er særligt gode hvis man har haft tændt op i varmeblæseren i bilen og lige venter en 10 minutters tid. Så er de lige til at pille.
"If a cell phone can run this, just imagine what a PC game could look like on an average rig if the developers cared, like in the good old days..."
Barnebarn
Bruger
2203 indlæg
#17 - | 28-02-2012 21:08
#15

Jeg føler mig lidt som en internet pirat... Kroppen kunne bare vælge at lade være med at distribuere sig af med bussemænd på sådan en dum måde - og følge lidt med tiden.

Se nu lort og tis - det spiser man jo ikke fordi det ikke er lige så nemt at få fingrene i. Det er jo pakket godt ind og beskyttet.

Men bussemænd... De er lige ved næsen - og er man lidt forkølet så løber det jo direkte ned i munden... Hvor dum er kroppen lige, hvis det ikke var meningen?
Naturlig = "som styres af naturens eller tilværelsens kræfter uden indgreb fra mennesker eller overnaturlige kræfter" - Ordbogen... Skåret ud i pap for niemann1 = ikke alt der forekommer i naturen er naturligt per definition... DUH!?
RMJ
Bruger
11101 indlæg
#18 - | 28-02-2012 21:15
Genbrug er jo nyeste mode.

Kan vide om han også spiser det som kommer ud af kannonen forneden. En ordenligt stor bussemænd med lidt hvid creme og en gang fisse safter.

Det er jo lige før det er naturens McD.
Pc Admiral af første grad.
ahymdahl5
Bruger
8641 indlæg
#19 - | 28-02-2012 21:16
Så stop dog med at slikke snot når det løber ned i munden!
Tell me and I'll forget; show me and I may remember; involve me and I'll understand. - Chinese Proverb
StiX
Bruger
6546 indlæg
#20 - | 28-02-2012 21:22
haha jeg tror allerede vi har en kandidat til årets post :D
fuck mig jeg er godt underholdt!
- fordi jeg siger det...
hauer
Bruger
1467 indlæg
#21 - | 28-02-2012 21:23
Er sundt. Han får et bedre immunforsvar. <3
seta in_mouse "2" ændrede mit liv.
Emilsa
Bruger
9197 indlæg
#22 - | 28-02-2012 21:24
Jeg kan bedst lide dem hvor der også kommer lidt blod med ud...
Liden Kirsten blev klædt i det hvideste lin; //ud under liden//;hr. Peder blev smidt for hunde og svin ;//al min sorg, timet i min ungdom//
TheRaz
Bruger
10007 indlæg
#23 - | 28-02-2012 21:25
Jeg kan godt finde på at lave kombo bussemænd for at lave dem større. Det maksimerer spiseglæden :o
Art Tutorials & Digital Art (Husk Solbriller)
Barnebarn
Bruger
2203 indlæg
#24 - | 28-02-2012 21:27
#22

Yeah, dem med blod er faktisk tit rigtige gode fordi bussemanden nærmest har groet sig fast og dermed er et tegn på en godt moden bussemand.

Desuden er blod godt for en - der er jern i det. Tror jeg... Smager i hvert fald sådan.
Naturlig = "som styres af naturens eller tilværelsens kræfter uden indgreb fra mennesker eller overnaturlige kræfter" - Ordbogen... Skåret ud i pap for niemann1 = ikke alt der forekommer i naturen er naturligt per definition... DUH!?
ahymdahl5
Bruger
8641 indlæg
#25 - | 28-02-2012 21:28
#24 Er der så også jern i menstruationsbl­od eller brugt bind? Så er det bare okay at konsumere det, fordi det er sundt.

Nu stopper i, der bare ting man skal lade være med. Pil numse i stedet for næse, det er mere spændende.
Tell me and I'll forget; show me and I may remember; involve me and I'll understand. - Chinese Proverb